fredag den 3. december 2010

Så er gaverne købt

Så lykkes det!
Gaverne er købt og skal nu bare pakkes ind. Min mor og jeg var en tur i Storcentret og derefter inde i byen. Ikke det hele gik som planmæssigt, men så så er det jo godt med en plan B.
Jeg skal dog ærligt indrømme at et par stykker er bestilt via Nettet (og ankommet dagen efter!). Jeg vil altså godt spare 125-150 kr ved at bestille en vare online frem for den personlige ekspedition. Men alle de andre er fra fysiske butikker.

Er så småt begyndt på mit sølvbryllupskort - det går langsomt det ved jeg godt - men godt begyndt er jo halv fuldendt.

Regner med at vi får julepynten frem her i week-end'en.

God week-end

1 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hold da op - tænk at du har gaverne i hus! :)
Jeg har også brugt online-løsningen til nogen af gaverne, så kan de hurtigt stryges fra den kilometerlange liste ;D

Send en kommentar