torsdag den 9. februar 2012

Delte meninger....

Her imorges, går døren op til badeværelset, det første der bliver sagt fra Oscar på 7 var ikke godmorgen, men:

Oscar:    Mor, det er i dag vi skal ned til morfars fødselsdag
Mor:       Det er rigtigt, vi skal lige ned at sige tillykke

Knægten går igen, og vender tilbage 10 min senere.

Oscar:   Mor, hvad lavede du til scrap i går? – lavede du kort?
Mor:      Nej, jeg forsøgte at lave det med billeder på, du ved
Oscar:   Har du så ikke lavet et kort til morfar? (sagt med fortørnelse i stemmen)
Mor:      Øhh nej, det havde jeg godt nok ikke..
Oscar:   Har du ikk’! Og så har du endda været afsted i så mange timer, mand…

- Det er da et utroligt, at sådan en knægt også vil til at blande sig i hvad jeg skal lave på mine scrapaftener :-)   

1 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jamen det er da osse utroligt ...SÅ mange timer og så ik' engang et kort *TSK TSK* ...:D

Send en kommentar