mandag den 20. februar 2012

Jeps - et digi layout

Jeg har i de sidste uger kredset lidt om mit digiscrap. Har ikke lavet noget af det i hele 2011, og nu kom lysten pludselig snigende igen. Så jeg skulle lige prøve om jeg havde glemt det.
Det var sådan set ok at sætte få gang i tasterne igen, men en lidt 'tom' fornemmelse bagefter, for jeg havde jo ikke noget i hånden!
Det er svært når man gerne vil det hele.  Jeg elsker Photoshop og jeg elsker mit papir........men der skal vist prioriteres. Jeg tror et papir LO giver den største tilfredsstillelse, og hvis jeg så kan flette lidt teknik ind over det fx med Silhouetten eller noget der er kreeret i PS/Illustrator, ja så tror jeg at det virker bedst for mig :-)

Her er digiresultat (det er vel ok at uploade til en papirs-blog):



1 kommentarer:

Thanni sagde ...

Super fedt digi layout du har lavet! :) - og nej det er ikke nemt når man vil det hele, men godt du så måske kan kombinere de to ting.
Vi ses vel i Ejsing - så vi kan få shoppet lidt nyt..man sku' jo nødig løbe tør :p

Send en kommentar