søndag den 28. november 2010

1. søndag i advent

Dette er min helt nye blog jeg har oprettet, da jeg inden for den sidste tid har kastet mig over papir.....
Har også en blog for mit digitale scrapbooking, men den står lidt stille, og det gør scrapperiet iøvrigt også. Så for ikke at blande det hele sammen har jeg idag oprettet denne nye blog. Men denne her er altså ikke helt færdigudfyldt endnu med links osv. - men det kommer

Lige nu er min passion minialbums og kort. Der er ikke kommet så meget ud af det endnu, men ih hvor har jeg fået samlet materialer, tutorials og inspiration fra nettet.

Det med minialbums har faktisk ligget og ulmet siden Ejsing i marts 2010. Men det blev kun til tanken. Sidste week-end skulle vi til fødselsdag om søndagen, og lørdag aften kom jeg i tanke om, at jeg 'kunne da bare lige' lave et minialbum. Så jeg fandt et tindåseminialbum vi fik i Ejsing og gik igang. Familien har altid været glad for billeder af drengene, så det var da oplagt. Det blev meget enkelt (jeg har jo ikke så meget erfaring i diverse teknikker endnu) men desværre blev fotokvaliteten meget dårlig

På Scrapsisters er der en tråd om at blogge hver dag indtil Jul - jeg vil prøve at følge trop, men det bliver nok ligeså meget om hverdags ting i familien som om jul og kreativitet.

Hm, skrev jeg 1. søndag i advent? Hvor blev adventskransen af....

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Tillykke med den nye blog! :)..glæder mig til at se hvad du får lavet på pairfronten - og til at følge med i december :)

Betina Olesen sagde ...

Ny blog, jeg må straks have dig tilmeldt bloglines, så jeg kan følge med...
Det er 4 gang jeg juleblogger, men jeg er stædig og starter først 1 dec. men glæder mig til at følge med her...

Send en kommentar