mandag den 29. november 2010

29. november

Så blev det mandag morgen og det hele stod ud i ét udenfor - sne sne og atter snefygning. Selvom vi her nordpå vist var sluppet rimeligt her i nat, så gav det alligevel trafikkaos på vejene. 1 time om at komme 4 km på arbejde - i bil :-(  dog med en tur forbi skolen, men allligevel. Den samme tur plejer at gøres på 25 min incl aflevering af ungerne på skolen.

Det nærmeste vi kom af Jul idag, var vist Emil's julefrokost i Dussen, som jeg havde glemt alt om. Jeg måtte køre hjem med uforrettet sag, og sørge for afhentning af knægten igen kl. 18.00.

Nå men dagen endte da bedre end den startede - med indkøb af lidt punches m.m. - uha der var mangle lækre ting.  Havde ellers planlagt at rygraden skulle på arbejde, men jeg måtte have glemt den da jeg skulle ud af døren....

Har I set min lånt blikie øverst til højre?
Den er lånt af Charlie under forudsætning af, at der blogges dagligt indtil Jul. Kommer I en tur forbi Charlies blog, så kig også forbi hendes OSH-blog, jeg beundrer virkelig hendes initiativ og det store stykke arbejde. Håber jeg fået lavet nogle kort så vores by også kan komme på kortet :-)

1 kommentarer:

Thanni sagde ...

Der er ikke noget som sne der kan gøre sårn en bette køretur lang og "interessant" ;)
Godt at vide at du har rygrad som os andre - nemlig som en regnorm - når det gælder nyt legetøj ;p
Ha' en god dag :)

Send en kommentar